Du måste finnas, du måste, jag lever mitt liv genom dig!

Söndag morgon(?) vaknade typ nyss iaf!
Den här helgen har varit helt fucked up! Helt seriöst, vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Fredag -
Började dagen med att dra till skolan för att kolla upp min kind, Så nu har jag köpt en salva och jag tror faktiskt att det blir bättre. Efter skolan drog jag hem och käkade lite för att sedan åka till borlänge. När jag kommer till borlänge drog jag till random lägenhet och träffade nattha som hade tråkigt samtidigt som jag fick ladda min mobil lite snabbt. Ringde sedan seb och kollade vad han gjorde, han och fatso va på stan och skulle glida hem till fatso med lite saker så jag hängde på dom. Drog tillbaka till stan direkt vi hade lämnat grejer typ. Handlade lite saker som seb behövde i sitt nya hem så kom hans morsa och hämtade oss och skjutsade hem oss till han där jag blev lämnad själv. Så jag tog tillfället i akt och dammade av micken lite lätt. HELT UNDERBART! Saknat det som fan. Sen kom seb tillbaka efter en stund, så vi chillade fett en stund innan det kom massa folk. Fest(?) jag minns inte så mycket alls från kvällen. Hände massa skit så drog hem till falun. Somnade dirr mode.

Lördag -
Vaknade 10, ringde Jerry som ville ta en fika. Så back to borlänge igen. Mådde så sjukt dåligt, men tog mig dit. Hann aldrig fika vi stannade på stan på manifestation mot Nazister istället. Manifestationen varade i 1-2 timmar ungefär, efter en stund kom Bertilsson så han skjutsade hem mig till Seb. Både jag och Seb var inte på samma planet som resten av världens folk, båda var helt borta, ingen fattade vad som hade hänt på fredan. Vi försökte iaf spela in lite. Det gick helt okej förutom det faktum att ingen av oss hade någon röst. Så vi dissade den idén efter någon timmes försök. Blev att spela lite Buzz istället. På kvällen kom Adam över så drog vi till IcaMaxi och köpte lite smått och gott och chillade. Runt 11 tiden kom Bertilsson och hämtade mig så jag fick skjuts till Falun. Somnade runt 1 tiden och vaknade vid 15 tiden. Skönt.

Söndag -
Nu sitter jag här och fattar ingenting, Lyssnar på musik och försöker plugga lite. Ska fortsätta pluggandet nu. Skriver mer sen kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0