Do you think about me now and then?

Tills Dagen Jag Dör!

Sitter och försöker plugga lite! Ska snart hoppa in i duschen och sen blire kolla film! Funderar på att ta sovmorgon imorgon och plugga hemifrån vore skönt!
Satt kvar i skolan till klockan 5(?) idag och chillade med Nattha som inte kunde ta sig hem. Sen drog jag hem och träffade morsan hon skulle kolla på mitt sår som jag har på kinden, hon sa att jag skulle kolla upp de och att jag kanske behöver käka pencillin! Sjukt segt om så är fallet! Sen åkte vi till salladsbaren så bjöd hon mig på mat!

Måste verkligen komma igång med företaget nu! På fredag ska jag ringa och kolla hur man ska göra, fattar ingenting av blanketterna!

Nu blire lyssna på falla tillbaks en gång sen duschen!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

"Det är alltid för tidigt att gå upp!"

Haha det stämmer också!

2011-03-23 @ 21:25:31
URL: http://cornelialjung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0