Tänker för mycket 1.2

Var precis iväg och köpte cola och snus, philip är på väg hitåt också! Ska försöka fortsätta med del 2 nu.
Jag gillar en person, jag tycker att hon är hur bra som helst! Jag kan inte påstå att jag känner henne speciellt bra. Men jag vill gärna lära känna henne! Just för stunden handlar ingenting om de att "de ska vara vi för alltid" om det skulle bli något, Just nu handlar det om att jag bara vill lära känna henne, jag vill visa henne vem jag är! Det är det viktigaste för stunden!
Citat(från kommande låt):
Om det visar sig att vi två känner lika dant
så ska vi ta vara på tiden för allt kommer bli bra!
"Om det visar sig att vi två känner lika dant
så ska vi ta vara på tiden för allt kommer bli bra!"
Men om det visar sig att det inte är så.. Så finns det inget att göra åt den saken! Kommer tillbaka till de här snart!

- Jag kan inte sluta skratta åt folk, en av mina bästa polare, no hard feelings, men han kan träffa en brud på torsdan, Älska henne på fredan, och hata henne på söndan! Ena dagen blir dom tillsammans utan att veta/känna varandra. Dom Älskar varandra direkt, och efter ett par dagar visar det sig att det inte fungerar alls, då hatar dom varandra, vart är logiken i detta? -

Back to me!
Jag vill verkligen visa vem jag är, vill verkligen lära känna henne!
Måste dra och möta philip nu blir förmodligen en del 3 sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0