Tänker för mycket 1.3

Philip drog nyss, ska snart lägga mig men tänkte skriva klart först!

Vet inte riktigt vad det finns att skriva mer inom detta ämnet. Mer än att man får hålla tummarna så visar det sig vad som händer!
Känns i vilket fall som helst skönt att skriva av sig lite! Ni får gärna kommentera om ni känner för det =)

Snart tar man studenten vad kommer hända då? 5 Veckor kvar i skolan sen 5 veckor APU sen är det slut. Känns så konstigt. Som jag skrivit förut så håller jag på att starta upp ett företag just nu, och hoppas att det kan ge mig pengar så jag överlever ett tag iaf! Kommer även släppa en 10 spårig skiva till sommaren med Laze(förmodligen)! Det känns sjukt kul. Får väl ta och skaffa något jobb så man överlever, ska även plugga matte på komvux nästa år så att jag kan söka in på den högskolan jag vill in på! Så blir det nog att flytta till uppsala om ett och ett halvt år, om allt blir som det ska! Jag är egentligen inte personen som planerar så långt fram, de händer så mycket under tiden så man vet inte hur livet ser ut då!

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning och krypa ner och kolla tv/musika! Kommer säkert komma upp nåt mer liknande inlägg inom en snar framtid eftersom att det är mycket tankar i huvudet på mig just nu!

Anyway, Love my life =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0